Assemblea Oberta d'Unitat Popular al Pallars

Tal i com sabreu, el passat 13 d'octubre la CUP vam decidir en Assemblea Nacional extraordinària que concorreríem a les eleccions del Parlament de Catalunya del proper 25 de novembre. Aquesta assemblea nacional havia estat precedida per multitud d'assemblees obertes arreu del territori on s'havia debatut sobre la conjuntura actual, el com s'hauria d'anar a les eleccions del Parlament, què s'hi hauria d'anar a fer, quins mecanismes de participació hi hauria i com funcionarien, entre altres, i finalment si s'apostava per a concórre-hi o no.

Per tal de fer-vos directament coneixedors de tot allò que es va aprovar a l'assemblea nacional i per començar a bastir i treballar en la creació dels diversos grups de suport, convoquem a tothom qui hi vulgui participar a venir a les diferents assemblees obertes que realitzarem properament al Pallars i més endavant a l'Alta Ribagorça.

La primera d'questes assemblees es realitzará el proper divendres 26 d'octubre a les 20h a Casa Xorret -Carrer Major, 5 de Sort- (Pallars Sobirà).
L'ordre del dia serà:
      1. Per què i com ens presentem.
      2. Creació de grups de suport.
      3. Torn de debat obert.