MOLTES I MOLTES GRÀCIES!!

Tot va començar el passat mes de juny, quan ens vam decidir a fer una assemblea comarcal de la CUP al Pallars Jussà. Érem totalment conscients de la difícil tasca que ens encomanàvem: iniciar la lluita de l’esquerra independentista revolucionària a les comarques dels Pirineus. Però la valentia, el coratge i la il·lusió d’aquella ferma decisió, presa amb el cap serè i el cor calmat, ja s’ha traduït a hores d’ara en immillorables recompenses!

Des del 13 d’octubre, quan a Molins de Rei es decidia per assemblea nacional extraordinària que la CUP aniríem a les eleccions parlamentàries per primera vegada, vam posar fil a l’agulla amb l’esperança de dur a terme la campanya a les comarques del Pallars i la Ribagorça, donant a conèixer i difonent els ideals, la lluita i la forma de treballar de la CUP.

I ara, passat gairebé un mes i mig des d’aquell dia, havent arribat ja al dia de reflexió després de dues setmanes intenses de campanya, és el moment de fer valoracions. Si, independentment dels resultats que les urnes marquin demà. Per què la CUP ara mateix ja hem guanyat. I hem guanyat gràcies a totes les persones que ens heu donat suport d’una manera o d’una altra. Perquè hem pogut demostrar a la societat que la CUP és precisament això, la Unitat Popular. La Unitat Popular formada per totes les que estem patint les dures retallades en educació, sanitat, cultura, socials, per totes les desnonades, pels treballadors en vaga de fam solidaritzant-se amb companys de feina, els col·lectius que des de la seva pròpia idiosincràsia lluiten diàriament per allò que veritablement creuen, pels integrants de les plataformes en defensa del territori, pels pagesos i ramaders, per l’autònoma i la petita i mitjana empresa, per la lluita sindical i estudiantil, per les companyes que han hagut de marxar d’aquesta terra cercant una feina i un futur, pels que ens vam reunir a les places durant i després del 15M, pels casals i ateneus escampats arreu del territori i per totes aquelles que a dia d’avui no poden ser al nostre costat però  que ens han deixat el seu bri de lluita perquè la continuem nosaltres.

Per això mateix, la CUP l’endemà del 25N continuarem estant al carrer, diguin el que diguin les eleccions, seguint la lluita que hem fet fins ara, perquè res no ens fa por, ni ens aturarà, perquè cada cop som més, i perquè hem demostrat que una altra manera de fer política és possible, la política de i per al poble, on nosaltres en som els partíceps.

És precisament per aquesta raó que des de la CUP Pallars volem agrair ben sincerament la feina feta per totes les persones que ens han ajudat a recollir els avals necessaris per poder ser en aquestes eleccions, i també, a totes les que heu fet possible la campanya de la CUP a les comarques pirinenques del Pallars i la Ribagorça, ja sigui col·locant pancartes, encartellant, col·locant plafons, repartint fulletons i revistes de campanya, fent servir el boca-orella i les xarxes socials com a mitjans d’informació reals del poble; i també gràcies a les assistents i participants a totes les assemblees obertes i actes polítics que hem fet pel territori.

A totes i tots vosaltres, perquè sense vosaltres tot això no hagués estat possible. Gràcies per la vostra mobilització voluntària, per la vostra sinceritat, pels vostres consells, per les vostres aportacions, per la vostra il·lusió i per la vostra esperança.

En  definitiva, gràcies per haver-hi estat i perquè hi continueu estant!

Perquè ha arribat la nostra hora, l’hora del poble! Ni un pas enrere, perquè  HO VOLEM TOT!

VISCA LA TERRA!